Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa
PL 60102010260000140201820927
SWIFT: BPKOPLPW
Fundacja JOKOT ul. Klaudyny 38 m. 75 01-684 Warszawa |
|
NIP: 1182056566 REGON: 142786105 KRS: 0000376604 |
Fundacja JOKOT z siedzibą w Warszawie, przy ul. Klaudyny 38 m. 75, na podstawie decyzji Ministra Administracji i Cyfryzacji nr 229/2013 z dnia 21 czerwca 2013 r. przeprowadziła w terminie do 30 czerwca 2014 r. zbiórkę publiczną z przeznaczeniem zebranych środków na:
Zbiórkę przeprowadzano na wystawianych przez Fundację JOKOT stoiskach:
a także do skarbon stacjonarnych umieszczonych na terenie: Spółdzielni Mieszkaniowej Potok Górny (Warszawa, ul. Mickiewcza 72) i Restauracji Sakura Sushi (Centrum Handlowe BLUE CITY, Warszawa, Al. Jerozolimskie 179); do kosza na dary rzeczowe umieszczonego na terenie sklepu zoologicznego Kakadu (Centrum Handlowe BLUE CITY, Warszawa, Al. Jerozolimskie 179) oraz za pośrednictwem serwisu siepomaga.pl.
Zbiórka odbyła się w następujących formach:
Zbiórkę środków finansowych na specjalne konto bankowe prowadzono za pośrednictwem serwisu siepomaga.pl. W wyniku tej zbiórki pozyskano kwotę 10.343,50 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta czterdzieści trzy zł 50/100).
W efekcie zbierania dobrowolnych datków do zaplombowanych puszek kwestarskich uzyskano kwotę 18.516,18 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset szesnaście zł 18/100).
W wyniku zbiórki dobrowolnych datków do zaplombowanych skarbon stacjonarnych umieszczanych za zgodą właścicieli lub użytkowników obiektów uzyskano kwotę 114,08 zł (słownie: sto czternaście zł 8/100).
W ramach sprzedaży przedmiotów sprzedano:
na łączną kwotę 1265,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt pięć zł 00/100).
Ponadto zebrano dary rzeczowe o szacunkowej wartości 3.898,02 zł (słownie: trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt osiem zł 2/100), w tym:
Łączny przychód z przeprowadzonej zbiórki publicznej (środki pieniężne + dary rzeczowe) wyniósł 34.136,78 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące sto trzydzieści sześć zł 78/100).
Poniesiono następujące koszty związane z organizacją zbiórki publicznej:
Lp. | Nr faktury | Data faktury | Data zapłaty | Opis | Kwota w zł |
1. | 07.06.2013 | Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia na zbiórkę publiczną | 82,00 | ||
2. | 19.12.2013 | Prowizja od wpłaty gotówkowej (pobrana z rachunku Fundacji) | 6,00 | ||
3. | 177/12/2013 | 20.12.2013 | 20.12.2013 | Roll-upy | 288,00 |
4. | Polisa 998 A 350635 |
30.12.2013 | 30.12.2013 | Ubezpieczenie OC organizatora imprezy | 130,00 |
5. | F 01/01/2014 | 02.01.2014 | 07.01.2014 | Wynajem ścianek wystawienniczych | 615,00 |
6. | 08.01.2014 | Prowizja od wpłaty gotówkowej (odjęta przy wpłacie od zebranej kwoty) |
43,78 | ||
7. | 13.01.2014 | Prowizja od wpłaty gotówkowej (pobrana z rachunku Fundacji) | 7,84 | ||
8. | 71/2014 | 22.01.2014 | 23.01.2014 | Skarbonki stacjonarne | 718,00 |
9. | 00794/14 | 14.02.2014 | 03.02.2014 | Kosze na dary rzeczowe | 107,98 |
10. | 54/A/02/2014 | 19.02.2014 | 20.02.2014 | Papier do ulotek | 36,99 |
11. | Polisa 900 A 286174 |
22.04.2014 | 05.05.2014 | Ubezpieczenie OC organizatora imprezy | 140,00 |
12. | 121/14 | 30.04.2014 | 30.04.2014 | Farby do twarzy | 32,00 |
13. | 26.05.2014 | Prowizja od wpłaty gotówkowej (pobrana z rachunku Fundacji) | 43,85 | ||
14. | Prowizja serwisu siepomaga.pl (odjęta przed przekazaniem pieniędzy na rachunek Fundacji) |
615,56 | |||
RAZEM | 2.867,00 |
Ze środków finansowych zebranych w ramach zbiórki publicznej pokryto:
Pozostałe koszty w wysokości 2.207,66 zł (słownie: dwa tysiące dwieście siedem zł 66/100) pokryte zostały ze środków własnych Fundacji.
Udział kosztów w stosunku do łącznego przychodu ze zbiórki publicznej wynosi 8,40%.
Środki pieniężne pozyskane w trakcie zbiórki w wysokości 29.579,42 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dziewięć zł 42/100) zostały przeznaczone na:
Ze środków tych pokryto następujące wydatki:
Lp. | Nr faktury | Data faktury | Data zapłaty | Opis | Kwota w zł |
1. | 2/2014 | 13.01.2014 | 13.01.2014 | Sterylizacje i kastracje kotów bezdomnych | 2.820,00 |
2. | 3/2014 | 13.01.2014 | 13.01.2014 | Leczenie kotów bezdomnych | 3.000,00 |
3. | 7/2014 | 27.01.2014 | 28.01.2014 | Leczenie kotów bezdomnych | 1.200,00 |
4. | FV/497/PL/1401 | 31.01.2014 | 17.01.2014 | Karma dla zwierząt | 649,42 |
5. | 8/2014 | 10.02.2014 | 10.02.2014 | Sterylizacje i kastracje kotów bezdomnych | 2.050,00 |
6. | 10/2014 | 18.02.2014 | 19.02.2014 | Sterylizacje i kastracje kotów bezdomnych | 1.570,00 |
7. | 22/2014 | 19.02.2014 | 24.02.2014 | Leczenie zwierząt | 403,38 |
8. | FA/211/02/2014 | 25.02.2014 | 25.02.2014 | Leczenie zwierząt | 689,01 |
9. | 32/M/2014 | 27.02.2014 | 25.02.2014 | Żwirek, karma i akcesoria dla zwierząt | 700,80 |
10. | 3117/W/2014 | 07.04.2014 | 04.04.2014 | Karma dla zwierząt | 540,64 |
11. | 3435/W/2014 | 15.04.2014 | 14.04.2014 | Karma, żwirek, akcesoria dla zwierząt | 945,39 |
12. | 219/03/2014 | 23.04.2014 | 29.04.2014 | Leczenie kotów bezdomnych | 577,00 |
13. | 38/2014 | 08.05.2014 | 09.05.2014 | Leczenie kotów bezdomnych | 2.800,00 |
14. | FV/263/PL/1405 | 14.05.2014 | 13.05.2014 | Karma dla zwierząt | 676,59 |
15. | 4665/W/2014 | 15.05.2014 | 13.05.2014 | Karma dla zwierząt, żwirek | 397,70 |
16. | 5112/W/2014 | 27.05.2014 | 28.05.2014 | Karma, żwirek, akcesoria dla zwierząt | 620,16 |
17. | 45/2014 | 04.06.2014 | 04.06.2014 | Leczenie kotów bezdomnych | 1.500,00 |
18. | 5721/W/2014 | 11.06.2014 | 10.06.2014 | Karma i żwirek dla zwierząt | 384,93 |
19. | FV/340/PL/1406 | 16.06.2014 | 16.06.2014 | Karma dla zwierząt | 576,78 |
20. | 50/2014 | 26.06.2014 | 26.06.2014 | Sterylizacje i kastracje kotów bezdomnych | 1.910,00 |
21. | 58/2014 | 11.07.2014 | 11.07.2014 | Sterylizacje, kastracje i leczenie kotów bezdomnych | 5.640,00 |
RAZEM | 29.651,80 |
Kwotę 72,38 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa zł 38/100) zapłacono ze środków własnych.
Zebrane dary rzeczowe zostały wykorzystane dla zwierząt przebywających w przytuliskach prowadzonych przez Fundację oraz przekazane współpracującym z Fundacją wolontariuszom z przeznaczeniem dla zwierząt przebywających w prowadzonych przez nich domach tymczasowych.
Ogłoszenie o wynikach zbiórki zostało opublikowane na stronie internetowej Fundacji JOKOT (http://jokot.pl/sprawozdanie-ze-zbiorki-publicznej,656.html) – wydruk w załączeniu.
Podaruj nam 1,5% podatku! |
OPP: Fundacja JOKOT
|