Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa
PL 60102010260000140201820927
SWIFT: BPKOPLPW
Fundacja JOKOT ul. Klaudyny 38 m. 75 01-684 Warszawa |
|
NIP: 1182056566 REGON: 142786105 KRS: 0000376604 |
Fundacja JOKOT mieszcząca się w Warszawie, przy ul. Klaudyny 38 m. 75, na podstawie decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych nr 118/2012 z dnia 10 maja 2012 r. przeprowadziła w terminie do 15 maja 2013 r. zbiórkę publiczną z przeznaczeniem zebranych środków na:
Zbiórkę przeprowadzono:
Zbiórka odbyła się w następujących formach:
Fundacja nie przeprowadzała zbiórki dobrowolnych datków do skarbon stacjonarnych umieszczonych w obiektach.
W wyniku zbierania datków do puszek kwestarskich pozyskano kwotę 558,40 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt osiem zł 40/100).
W ramach sprzedaży przedmiotów sprzedano:
na łączną kwotę 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt zł 00/100).
Ponadto zebrano dary rzeczowe o szacunkowej wartości 3 544,41 zł (słownie: trzy tysiące pięćset czterdzieści cztery zł 41/100), w tym:
Łączny przychód z przeprowadzonej zbiórki publicznej (środki pieniężne + dary rzeczowe) wyniósł 4 592,81 zł (słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt dwa zł 81/100).
Poniesiono następujące koszty związane z organizacją zbiórki publicznej:
Lp. | Nr faktury | Data faktury | Data zapłaty | Opis | Kwota w zł |
1. | 14.03.2012 | Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia na zbiórkę publiczną | 82,00 | ||
2. | 0227/13/FVS | 23.01.2013 | 25.01.2013 | Stojak na ulotki, stojak LA5, podstawek LA8, stojak L1/3A4, stojak pod wizytówki plus transport | 107,31 |
3. | 0432/01/2013 | 23.01.2013 | 25.01.2013 | Etykiety ZF plus transport | 44,00 |
RAZEM | 233,31 |
Koszty zorganizowania zbiórki w kwocie 233,31 zł (słownie: dwieście trzydzieści trzy zł 31/100) pokryte zostały wyłącznie ze środków własnych.
Udział kosztów w stosunku do łącznego przychodu ze zbiórki publicznej wynosi 5,08%.
Środki pieniężne pozyskane w trakcie zbiórki w wysokości 1 048,40 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści osiem zł 40/100) w całości trafiły na konto Fundacji. Zostały one przeznaczone na:
Ze środków tych pokryto następujące wydatki:
Lp. | Nr faktury | Data faktury | Data zapłaty | Opis | Kwota w zł |
1. | 1/11/2012 | 08.11.2012 | 16.11.2012 | Usługa weterynaryjna dla zwierząt bezdomnych | 350,00 |
2. | 71/2012 | 14.11.2012 | 14.01.2013 | Kastracje i sterylizacje kotów bezdomnych | 990,02 |
RAZEM | 1 340,02 |
Kwotę 291,62 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden zł 62/100) zapłacono ze środków własnych.
Zebrane dary rzeczowe zostały wykorzystane dla zwierząt przebywających w przytuliskach prowadzonych przez Fundację oraz przekazane współpracującym z Fundacją wolontariuszom z przeznaczeniem dla zwierząt przebywających w prowadzonych przez nich domach tymczasowych.
Ogłoszenie o wynikach zbiórki zostało opublikowane na stronie internetowej Fundacji JOKOT (http://jokot.pl/sprawozdanie-ze-zbiorki-publicznej-przeprowadzonej-przez-fundacje-jokot,401.html) – wydruk w załączeniu.
Podaruj nam 1,5% podatku! |
OPP: Fundacja JOKOT
|