pożyczki
Wesprzyj nas!

Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa
PL 60102010260000140201820927
SWIFT: BPKOPLPW

center

 

 

 

 

 

 

 

Przebudowę strony sfinansowali:

 

Dane Fundacji
Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa 

 

NIP: 1182056566
REGON: 142786105
KRS: 0000376604

Sprawozdanie ze zbiórki publicznej

przeprowadzonej przez Fundację JOKOT w terminie do dnia 15 maja 2013 r.

 

 

Fundacja JOKOT mieszcząca się w Warszawie, przy ul. Klaudyny 38 m. 75, na podstawie decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych nr 118/2012 z dnia 10 maja 2012 r. przeprowadziła w terminie do 15 maja 2013 r. zbiórkę publiczną z przeznaczeniem zebranych środków na:

  • sterylizację i kastrację kotów wolnożyjących i bezdomnych,
  • leczenie kotów wolnożyjących oraz zwierząt bezdomnych,
  • zakup karmy, żwirku, preparatów do pielęgnacji zwierząt oraz akcesoriów zoologicznych.


Zbiórkę przeprowadzono:

  • 9 listopada 2012 r. w Przychodni Weterynaryjnej "Boliłapka",
  • 17 listopada 2012 r. po ślubie Joanny i Piotra (osoby aktywnie działające na rzecz Fundacji),
  • 8-9 grudnia 2012 r. podczas Świątecznego Jarmarku Różności w Bemowskim Centrum Kultury Art.Bem (ul. Górczewska 201),
  • poprzez aukcje internetowe wystawiane za pośrednictwem serwisu Allegro.pl.


Zbiórka odbyła się w następujących formach:

  • zbiórka dobrowolnych datków do zaplombowanych puszek kwestarskich,
  • zbiórka darów rzeczowych w postaci karmy, żwirku, odżywek i witamin, preparatów do pielęgnacji zwierząt oraz akcesoriów zoologicznych,
  • sprzedaż przedmiotów.

Fundacja nie przeprowadzała zbiórki dobrowolnych datków do skarbon stacjonarnych umieszczonych w obiektach.

W wyniku zbierania datków do puszek kwestarskich pozyskano kwotę 558,40 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt osiem zł 40/100).
W ramach sprzedaży przedmiotów sprzedano:

  • 5 par kolczyków wykonanych własnoręcznie,
  • 2 broszki wykonane własnoręcznie,
  • 1 kubek,
  • 1 zdjęcie kota w formacie A-4,
  • 27 zdjęć cyfrowych zwierząt

na łączną kwotę 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt zł 00/100).
Ponadto zebrano dary rzeczowe o szacunkowej wartości 3 544,41 zł (słownie: trzy tysiące pięćset czterdzieści cztery zł 41/100), w tym:

  • 173,95 kg karmy suchej dla kotów,
  • 50,45 kg karmy mokrej dla kotów,
  • 42 kg żwiru dla kotów,
  • następujące akcesoria dla zwierząt: 3 poduszki, 2 koce, 2 ręczniki.

Łączny przychód z przeprowadzonej zbiórki publicznej (środki pieniężne + dary rzeczowe) wyniósł 4 592,81 zł (słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt dwa zł 81/100).

Poniesiono następujące koszty związane z organizacją zbiórki publicznej:
  

Lp. Nr faktury Data faktury Data zapłaty Opis Kwota w zł
1.     14.03.2012 Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia na zbiórkę publiczną 82,00
2. 0227/13/FVS 23.01.2013 25.01.2013 Stojak na ulotki, stojak LA5, podstawek LA8, stojak L1/3A4, stojak pod wizytówki plus transport 107,31
3. 0432/01/2013 23.01.2013 25.01.2013 Etykiety ZF plus transport 44,00
        RAZEM 233,31


Koszty zorganizowania zbiórki w kwocie 233,31 zł (słownie: dwieście trzydzieści trzy zł 31/100) pokryte zostały wyłącznie ze środków własnych.
Udział kosztów w stosunku do łącznego przychodu ze zbiórki publicznej wynosi 5,08%.

Środki pieniężne pozyskane w trakcie zbiórki w wysokości 1 048,40 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści osiem zł 40/100) w całości trafiły na konto Fundacji. Zostały one przeznaczone na:

  • sterylizację i kastrację kotów wolnożyjących i bezdomnych – kwota 990,02 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt zł 2/100),
  • leczenie kotów wolnożyjących oraz zwierząt bezdomnych – kwota 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100).


Ze środków tych pokryto następujące wydatki:

  

Lp. Nr faktury Data faktury Data zapłaty Opis Kwota w zł
1. 1/11/2012 08.11.2012 16.11.2012 Usługa weterynaryjna dla zwierząt bezdomnych 350,00
2. 71/2012 14.11.2012 14.01.2013 Kastracje i sterylizacje kotów bezdomnych 990,02
        RAZEM 1 340,02

 

Kwotę 291,62 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden zł 62/100) zapłacono ze środków własnych.

Zebrane dary rzeczowe zostały wykorzystane dla zwierząt przebywających w przytuliskach prowadzonych przez Fundację oraz przekazane współpracującym z Fundacją wolontariuszom z przeznaczeniem dla zwierząt przebywających w prowadzonych przez nich domach tymczasowych.


Ogłoszenie o wynikach zbiórki zostało opublikowane na stronie internetowej Fundacji JOKOT (http://jokot.pl/sprawozdanie-ze-zbiorki-publicznej-przeprowadzonej-przez-fundacje-jokot,401.html) – wydruk w załączeniu.

 
Dodaj link do:
www.facebook.com