pożyczki
Wesprzyj nas!

Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa
PL 60102010260000140201820927
SWIFT: BPKOPLPW

center

 

 

 

 

 

 

 

Przebudowę strony sfinansowali:

 

Dane Fundacji
Fundacja JOKOT
ul. Klaudyny 38 m. 75
01-684 Warszawa 

 

NIP: 1182056566
REGON: 142786105
KRS: 0000376604

Sprawozdanie ze zbiórki publicznej

 przeprowadzonej przez Fundację JOKOT w okresie 1 września 2011 r. - 31 października 2012 r.

 

 

Fundacja JOKOT mieszcząca się w Warszawie, przy ul. Klaudyny 38 m. 75, na podstawie decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 11/2011 z dnia 11 sierpnia 2011 r. przeprowadziła w okresie od 1 września 2011 r. do 31 października 2012 r. zbiórkę publiczną z przeznaczeniem zebranych środków na:

  • zwalczanie bezdomności zwierząt (poprzez program kastracji i sterylizacji kotów wolno żyjących w Warszawie i okolicach)
  • niesienie pomocy bezdomnym, porzuconym i krzywdzonym zwierzętom


Zbiórkę przeprowadzono w następujących terminach i miejscach:

  • 19-20 września 2011 r. podczas pikniku pod sklepem E.Leclerc w Warszawie (ul. Aspekt 79)
  • 1-2 października 2011 r. podczas pikniku pod sklepem E.Leclerc w Warszawie (ul. Aspekt 79)
  • 17-18 grudnia 2011 r. podczas zorganizowanego przez Fundację koncertu charytatywnego połączonego z wystawą fotografii i warsztatami origami w Bemowskim Centrum Kultury Art.Bem (ul. Górczewska 201)
  • 24-25 marca 2012 r. podczas Wielkanocnego Jarmarku Różności w Bemowskim Centrum Kultury Art.Bem (ul. Górczewska 201)
  • 22 kwietnia 2012 r. podczas pikniku „Niedziela na czterech łapach” w Kawiarni Kafka (ul. Oboźna 3)
  • 6 maja 2012 r. podczas Bemowskiego Pikniku Rodzinnego w Amfiteatrze Bemowo
  • 2-3 czerwca 2012 r. podczas pikniku pod sklepem E.Leclerc w Warszawie (ul. Aspekt 79)


Zbiórka odbyła się w następujących formach:

  • zbiórka ofiar do zaplombowanych puszek kwestarskich
  • zbiórka ofiar w naturze (karmy dla zwierząt, odżywki i witaminy, żwirki, środki pielęgnacyjne)

Fundacja nie przeprowadzała zbiórki do skarbon stacjonarnych.

W wyniku zbierania dobrowolnych datków do puszek kwestarskich pozyskano kwotę 16 317,58 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta siedemnaście zł 58/100).
Ponadto zebrano ofiary w naturze o szacunkowej wartości 6 739,99 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset trzydzieści dziewięć zł 99/100), w tym:

  • 149,39 kg karmy suchej dla kotów
  • 254,00 kg karmy suchej dla psów
  • 180,47 kg karmy mokrej dla kotów
  • 38,15 kg karmy mokrej dla psów
  • 3,42 kg mięsa i przetworów mięsnych
  • 31 kg żwiru dla kotów
  • 3 opakowania przysmaków: 1 x Miamor Chicklets, 1 x mleko Whiskas, 1 x Schmackos
  • następujące akcesoria dla zwierząt: 2 x kuweta, 2 x miska, 1 x szelki ze smyczą dla kota, 5 x zabawka dla kota, 1 x posłanie dla psa

Łączny przychód z przeprowadzonej zbiórki publicznej (środki pieniężne + dary rzeczowe) wyniósł 23 057,83 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćdziesiąt siedem zł 83/100).

Poniesiono następujące koszty związane z organizacją zbiórki publicznej:

Lp. Nr faktury Data faktury Data zapłaty Opis Kwota w zł
1.     26.07.2011 opłata skarbowa za wydanie pozwolenia
na przeprowadzenie zbiórki publicznej
82,00
2. FS 548/2011 30.08.2011 31.08.2011 druk plakatów 615,00
3. 76/11 5.09.2011 1.09.2011 druk ulotek 290,00
4. FS 262/2012 24.04.2012 1.05.2012 plomby zabezpieczające 112,00
5. FS 307/2012 28.05.2012 28.05.2012 druk plakatów 147,60
        RAZEM 1 246,60


Koszty zorganizowania zbiórki w kwocie 1 246,60 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście czterdzieści sześć zł 60/100) pokryte zostały wyłącznie ze środków własnych.
Udział kosztów w stosunku do łącznego przychodu ze zbiórki publicznej wynosi 5,4%.

Zebrane środki pieniężne w kwocie 16 317,58 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta siedemnaście zł 58/100) w całości przekazano na konto Fundacji. Zostały one przeznaczone na:

  • sfinansowanie zabiegów sterylizacji i kastracji kotów wolno żyjących z Warszawy i okolic – kwota 8 549,69 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset czterdzieści dziewięć zł 69/100)
  • niesienie pomocy bezdomnym, porzuconym i krzywdzonym zwierzętom – kwota 7 768,15 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt osiem zł 15/100)


Ze środków tych pokryto następujące wydatki:

Lp. Nr faktury Data faktury Data zapłaty Opis Kwota w zł
1. 42/2011 18.09.2011 19.09.2011 sterylizacje 2 051,92
2. 47/2011 08.10.2011 10.10.2011 leczenie 540,00
3. 10495/ST/2011 17.10.2011 14.10.2011 karma 754,65
4. 50/2011 25.10.2011 26.10.2011 sterylizacje 1 079,96
5. 51/2011 25.10.2011 15.11.2011 sterylizacje 5 417,81
6. F/002734/12 21.01.2012 21.01.2012 karma i żwir 1 199,96
7. 06/P/2012 19.04.2012 04.05.2012 usługa weterynaryjna 55,00
8. 15/04/2012 B 30.04.2012 30.04.2012 usługa weterynaryjna 253,00
9. 1/05/2012 07.05.2012 14.05.2012 usługa weterynaryjna 350,00
10. 18/05/2012 B 17.05.2012 30.05.2012 usługa weterynaryjna 387,00
11. F/0032/2012/WAW 30.05.2012 14.06.2012 usługa weterynaryjna 50,00
12. 1/07/2012 01.07.2012 16.07.2012 usługa weterynaryjna 350,00
13. F/023810/12 11.07.2012 13.07.2012 karma i żwir 962,10
14. F/024976/12 20.07.2012 20.07.2012 karma i żwir 957,55
15. 2/08/2012 02.08.2012 09.08.2012 usługa weterynaryjna 350,00
16. F/027445/12 11.08.2012 13.08.2012 karma i żwir 1 558,89
        RAZEM 16 317,84

 

Kwotę 0,26 zł zapłacono ze środków własnych.

Zebrane dary rzeczowe zostały przekazane współpracującym z Fundacją wolontariuszom z przeznaczeniem dla zwierząt przebywających w prowadzonych przez nich domach tymczasowych, a także karmicielom kotów wolno żyjących z przeznaczeniem na dokarmianie tych kotów.


Ogłoszenie o wynikach zbiórki zostało opublikowane na stronie internetowej Fundacji JOKOT (www.jokot.pl) – wydruk w załączeniu.

 
Dodaj link do:
www.facebook.com